Продавець KOVI - інтернет-магазин для дому і відпочинку розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1702 відгуків
+380 (93) 737-20-77
+380 (63) 774-93-99
+380 (95) 577-86-32
вул.Базова, 17, Одеська область, 65000, Одеса, Україна
KOVI - інтернет-магазин для дому і відпочинку
Залишити відгук

Доставка

Способи доставки:
1. Адресна доставка з використанням кур'єрської служби "Нова Пошта" доступна по всій території України.
Вартість кур'єрської доставки становить 110 грн.


2. Доставка у відділення поштової служби "Нова Пошта" по всій території України.
Вартість доставки до відділення "Нова Пошта" складає 90 грн.


3. Доставка у поштомат поштової служби "Нова Пошта" по всій території України.
Вартість доставки у поштомат служби "Нова Пошта" складає 70 грн.


Замовлення обробляються протягом 1-2 днів. Якщо замовлення буде оформлено до 17:00, його оброблять в той же день; після 17:00 - на наступний день.
Термін доставки замовлення сервісами служби "Нова Пошта" від 1 до 3 днів.

Покупець має право здійснити ретельний огляд замовлення в момент його доставки.

Після відправки замовлення, ми надсилаємо номер накладної. Відстежити замовлення за накладною можливо на сайті служби "Нова Пошта" https://tracking.novaposhta.ua/#/uk/ або у мобільному додатку "Нова Пошта".


Порядок дій у випадку, коли посилка загубилася за провини поштової служби:
1. Зв'яжіться з контактним центром "Нової пошти" за телефоном 0-800-500-609 або електронною поштою info@novaposhta.ua. Вкажіть інформацію про вашу посилку, таку як: трекінг-номер, дату відправлення, місце відправлення та призначення, а також інші подробиці про посилку.
2. Запросіть розшук посилки. Вони можуть провести додаткові перевірки і спробувати знайти вашу посилку у своїй системі.
3. Відстежуйте оновлення про результати пересування вашої посилки через онлайн-інструмент відстеження "Нової пошти", що доступний на їхньому офіційному сайті - https://tracking.novaposhta.ua/#/uk
4. Якщо у вас виникнуть додаткові питання або проблеми, зверніться до служби підтримки клієнтів "Нової пошти" за номером телефону 0-800-500-609, або електронною поштою info@novaposhta.ua для отримання додаткової інформації та допомоги у вирішенні ситуації.

4. Самовивіз

Самовивіз здійснюється за адресою офісу: вул. Базова, 17, Одеса, Україна - у будні дні з 12:00 до 19:00 та суботу з 12:00 до 16:00.

5. Доставка у відділення поштової служби "Укрпошта" по всій території України.
Вартість доставки до відділення складає:
- 25 грн за умови ваги замовлення до 15 кг;
- 50 грн за умови ваги замовлення від 15 до 30 кг.
Відправка поштовою службою "Укрпошта" можлива лише у разі повної оплати на карту (дані картки вказані у розділі "Оплата")

Час доставки замовлення поштовою службою "Укрпошта" складає від 2 до 6 днів.
Покупець має право здійснити ретельний огляд вироби в момент його доставки.
Після відправки надсилаємо номер накладної, відстежити зможете на сайті або у додатку "Укрпошта".

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner